Nus analisain da moda anonimisada las infurmaziuns da noss utilisaders per pudair porscher in meglier servetsch e satisfar a lur basegns. Questa pagina utilisescha er cookies per analisar per exempel las activitads sin la pagina.Vus pudais specifitgar en voss navigatur las cundiziuns d'archivaziun e d'access als cookies.
La pagina tetgala: historiaHelvetica
Domat/Ems, Plaz Vischnonca       19. März 1955

Domat/Ems, Plaz Vischnonca       19. März 1955

In der Nacht auf Sonntag 19. März 1955, St. Joseph, wurde der grosse Brunnen "Fantonga Gronda" von Nachtbuben weggesprengt. (Stücklitag). Es war nur noch der Boden des Brunnens zu sehen. Nach der Sonntagsmesse versammelten sich eine Menge Leute auf dem Plaz Vischnonga und es wurde heftig über die Urheberschaft gerätselt. Eine Woche später stand zur Ueberraschung aller dieses Pferd aus Pappmaché an der Stelle des Brunnens. Wer die Täter waren konnte nie eruiert werden.

Ti stos esser connectà per agiuntar in commentari
Nagin commentari il mument
Alberto Rainolter
694 contribuziuns
14 avrigl 2018
479 guardads
0 like
0 favurit
0 commentari
3 Collecziuns
Network:
Sponsurs:
16,193
810
© 2024 FONSART. Tut ils dretgs resalvads. Dissegnà da High on Pixels.